Zastanawiasz się jak promować webinar? Dzisiaj postanowiliśmy opisać jak z sukcesem zrobił to jeden z naszych klientów. To nie będzie rozbudowane case study, tylko opisane w pigułce proste rozwiązanie jak promować webinar. Oraz jak wykorzystać video content do skutecznej promocji webinaru. Zobacz jak krótki film, który stworzyliśmy na potrzeby organizowanego wydarzenia, przyciągnął i zaciekawił obecnych i potencjalnych klientów!
Jakie były wspólne założenia klienta oraz naszej agencji:
- klient chciał pokazać w filmie speakerów (osoby z autorytetem w branży) oraz firmy, które reprezentowali (firmy i organizacje liczące się w ich branży)
- dodatkowo film miał być krótki, zawierać kluczowe informacje, takie jak temat webinaru oraz datę wydarzenia
- reszta informacji odnośnie webinaru, w tym link do rejestracji, miała zostać umieszczona w treści posta, który promował wydarzenie
Nasz klient dzięki swojej obecnej bazie klientów w social media oraz przygotowanym przez nasz zespół 20 sekundowemu wideo zdołał zaciekawić wydarzeniem przeszło 1000 osób z branży. Oczywiście liczba zarejestrowanych osób była znacznie mniejsza. Około 400 osób podało swojego maila i zapisało się na webinar. Jak się domyślacie, finalnie w wydarzeniu wzięło udział około 90 osób, ale dla firmy była to znakomita frekwencja i okazja do zaprezentowania swoich rozwiązań.
Po webinarze do wszystkich kontaktów rozesłano film z wydarzenia, w tym przypadku dla agencja wykonała dla klienta video intro i outro, które klient będzie mógł wykorzystać w innych filmach.
Dodam, że post reklamujący wydarzenie, jak i film przygotowany został odpowiednio wcześniej. Pierwszy informacja promująca wydarzenie pojawiła się na stronie internetowej klienta oraz na kanałach social media na około 2 tygodni przed wydarzeniem. Film pojawił się na LinkedIn, Facebooku oraz Twitterze. Był on również udostępniany przez partnerów, którzy brali udział w wydarzeniu.